پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5111
-
الف
+

تماشاگر «ملکاوان» در وبسایت آی فیلم باشید

می توانید بیننده همه قسمت های سریال «ملکاوان» در وبسایت آی فیلم باشید

امشب با پخش آخرین قسمت سریال «ملکاوان» تولید شبکه آی فیلم در ساعت 22، پرونده پخش این سریال از آنتن شبکه آی فیلم بسته می شود ولی شما می توانید تماشاگر قسمت های دلخواه این سریال در وبسایت آی فیلم باشید. 

بینندگانی که نتوانسته اند این سریال یا قسمت هایی از آن را هنگام پخش از آنتن آی فیلم تماشا کنند، می توانند با مراجعه به صفحه اختصاصی ملکاوان در وبسایت شبکه آی فیلم به نشانی fa.ifilmtv.com به همه قسمت های این سریال و حواشی آن دسترسی داشته باشند. 

«ملکاوان» سرنوشت یک زن را روایت می کند که شوهرش ظاهرا در خارج از کشور خودکشی کرده و نهادهای امنیتی داخلی و خارجی در پی یافتن علت این خودکشی هستند ولی در این راه مشخص می شود که مهرداد زنده است و ظاهرا قضیه خیلی پیچیده است. چرا باید اعلام می شد مهرداد خودکشی کرده؟

نازنین فراهانی، رضا مولایی، داریوش فرهنگ، امین زندگانی، فریبا متخصص، پانته آ سیروس، پرویز فلاحی پور، کمند امیرسلیمانی، سعید امیرسلیمانی،علی سلیمانی، حسن اسدی ،افسانه ناصری، غزال نظر، حمید شریف زاده،معصومه آقاجانی، صفا آقاجانی، بهزاد داوری و میثاق زارع از جمله بازیگران این سریال به کارگردانی احمد معظمی هستند.

ا ز/ 

نظر شما
ارسال نظر